loading...

آهنگ گلچین

آهنگ من سازگارم سعید شایسته من سازگارم با روزگارمعسل باز هزاران گله داری ز خوبیت هزار فاصله داریعسل با من خسته و عاشقتو بی مهری بی اندازه داریمن سازگارم با روزگارماز تلخی ش اما شکایتی ندارممن سازگارم

حسین بازدید : 13 پنجشنبه 14 اسفند 1399

آهنگ من سازگارم سعید شایسته


من سازگارم با روزگارم
عسل باز هزاران گله داری
ز خوبیت هزار فاصله داری
عسل با من خسته و عاشق
تو بی مهری بی اندازه داری
من سازگارم با روزگارم
از تلخی ش اما شکایتی ندارم
من سازگارم با روزگارم
از تلخی ش اما شکایتی ندارم
عسل باز نوشتی که به آخر
رسید بازی عاشق و دلبر
ولی این تو بودی که همیشه
شروع کردی این بازی رو از سر
من سازگارم با روزگارم
از تلخی ش اما شکایتی ندارم
من سازگارم با روزگارم
از تلخی ش اما شکایتی ندارم
عمریه بهانه های کودکانه داری
می ری تو تلخی راه منو جا می ذاری
عمریه بهانه های کودکانه داری
می ری تو تلخی راه منو جا می ذاری
اونی که دلو سوزونده فقط تویی
اون که عاشق تو مونده فقط منم
اون که قلبمو شکونده خود تویی
اون که عاشقونه خونده خود منم
فقط منممن سازگارم با روزگارم
از تلخی ش اما شکایتی ندارم
من سازگارم با روزگارم
از تلخی ش اما شکایتی ندارم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو