loading...

آهنگ گلچین

شجریانمتن آهنگای پناه بی پناهاناز من دل شده روی مگردانبر دل سوخته آتش میفشانای فروغ شام تارممی گریزی چرا از کنارمدر خزانم بیا ای بهارعهد و پیمان بستی و شکستیاز کنارم رفتی و گسستیاز چه یارا ای نگارامجن

حسین بازدید : 129 چهارشنبه 01 شهریور 1396


شجریان
متن آهنگ
ای پناه بی پناهان
از من دل شده روی مگردان
بر دل سوخته آتش میفشان
ای فروغ شام تارم
می گریزی چرا از کنارم
در خزانم بیا ای بهار
عهد و پیمان بستی و شکستی
از کنارم رفتی و گسستی
از چه یارا ای نگارا
مجنونم کرد چشم مستت


این دل پریشان را دادم به دستت
رفتی و دلم بشکستی
با رقیب من بنشستی
در تو دلستانم اثر ندارد دگر فغانم
از غمت روان شد سرشک ماتم ز دیدگانم
آه چه کردهام که اینچنین مرابه آتش می کشانی
برای من نمانده است جز نیمه جانی
آه چه بیقرارم
خبر نداری امید جان ز حال زارم
از چه یارا ای دل آرا



http://musicdlmatn.mihanblog.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو