loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ مجازی امیر مسعود مومنی Lyrics Music AmirMasoud Momeni Majazi ترانه و شعر آهنگ مجازی امیر مسعود مومنی دنیارو چرخیدم و دیدم هیچكسی مثل تو زندگیمو رویایی نكرد هیچكس شبیه تو منو بلد نبود

حسین بازدید : 27 یکشنبه 05 بهمن 1399

متن آهنگ مجازی امیر مسعود مومنی

Lyrics Music AmirMasoud Momeni Majazi

متن آهنگ مجازی امیر مسعود مومنی

ترانه و شعر آهنگ مجازی امیر مسعود مومنی

دنیارو چرخیدم و دیدم هیچكسی
مثل تو زندگیمو رویایی نكرد

هیچكس شبیه تو منو بلد نبود
این قلب مردابی رو دریایی نكرد

هیچكس نمیتونست منو باور كنه
كسی جهانِ واقعیمو دوس نداشت

هركی رسید میخواست منو عوض كنه
فقط یه زخمی زدو بعد تنهام گذاشت

وقتی تو باشی من مجازی نیستم
به این جهانِ بی تو راضی نیستم

دنیا رو با چشمات عوض نمیكنم
من مردِ این دیوونه بازی نیستم

تو حالمو میفهمی بهتر از خودم
كنارِ تو اون منه واقعی شدم

هیچی از این دنیا نمیخوام باشی
کنار تو اون من واقعی شدم

تکست آهنگ مجازی امیر مسعود مومنی

تو مثه یه آیینه ای كه باتو معلوم میشم
اگه طوفانیه حالم باتو آروم میشم

وقتی هستی دیگه حتی خودمو دوست دارم
دریا رو میخوام چیکار من اقیانوس دارم

وقتی تو باشی من مجازی نیستم
به این جهانِ بی تو راضی نیستم

دنیا رو با چشمات عوض نمیكنم
من مردِ این دیوونه بازی نیستم

تو حالمو میفهمی بهتر از خودم
كنارِ تو اون منه واقعی شدم

هیچی از این دنیا نمیخوام باشی
کنار تو اون من واقعی شدم

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو