loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ دیوونه وار سامان خسروی Lyrics Music Saman Khosravi Divoone Var ترانه و شعر آهنگ دیوونه وار سامان خسروی ای وای دلمو دادمش از دست توى قلب من یکی هست که چشمو نمیشه روش بست ای واى همه ر

حسین بازدید : 11 یکشنبه 05 بهمن 1399

متن آهنگ دیوونه وار سامان خسروی

Lyrics Music Saman Khosravi Divoone Var

متن آهنگ دیوونه وار سامان خسروی

ترانه و شعر آهنگ دیوونه وار سامان خسروی

ای وای دلمو دادمش از دست
توى قلب من یکی هست
که چشمو نمیشه روش بست

ای واى همه رفتارتو حفظم من
حتی یادم میره اسمم هم
وقتی پیشت میشینم

دیوونه وار عاشقتم ساده نگیرش
بگو چجوری این دلو کردى اسیرش

من عاشقم تا آخرش باتو میمونم
بازم که بی تابت شدم عزیز جونم

تکست آهنگ دیوونه وار سامان خسروی

هر جوری حساب کنی دل منم گیرته
واسه ی دیدن تو نفس من میره هی

توی چشماى تو دریاس که توش غرقم
تا تورو دیدم یهو دنیا واسم فرق کرد

آخرش تو می مونی و من
زدی یه جاى قلبم که عشقت نمیشه کم

دیوونه وار عاشقتم ساده نگیرش
بگو چجوری این دلو کردى اسیرش

من عاشقم تا آخرش باتو میمونم
بازم که بی تابت شدم عزیز جونم

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو