loading...

آهنگ گلچین

آهنگ تمومه حسین توکلیبرو بیرون از دلم که زندگیم با تو حروم شدبین قلب من و تو هرچی بوده دیگه تموم شدجلو چشم من نیا که دیدنت برام عذابههرچی پل مونده تو دنیا همه نابود و خرابهتمومه بین ما هیچی نمونده تمو

حسین بازدید : 4 جمعه 19 دی 1399

آهنگ تمومه حسین توکلی

برو بیرون از دلم که زندگیم با تو حروم شد
بین قلب من و تو هرچی بوده دیگه تموم شد

جلو چشم من نیا که دیدنت برام عذابه
هرچی پل مونده تو دنیا همه نابود و خرابه


تمومه بین ما هیچی نمونده تمومه تمومه
راهی جز رفتن نمونده


تمومه بین ما هیچی نمونده تمومه تمومه
راهی جز رفتن نمونده

این همه نازو ادا یه ریال هم نمی ارزه
فک نکن دنیا بدون تو خراب میشه می لرزه


تو باید بری همون جایی که ادماش همه دو رنگن
هر چی دل دارن تو دنیاشون همه از کوه و سنگن


تمومه بین ما هیچی نمونده تمومه تمومه
راهی جز رفتن نمونده

آآآآآآآآ آآآآآآآ اآآآآآآ

برو بیرون از دلم که زندگیم با تو حروم شد
بین قلب من و تو هرچی بوده دیگه تموم شد







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو