loading...

آهنگ گلچین

آهنگ تو رو جون به جونت کنن همینی (نوید یحیایی جون به جون) دانلود آهنگ تو رو جون به جونت کنن همینی (نوید یحیایی جون به جون) Navid Yahyaei - Jon B Jon   متن آهنگ جون

حسین بازدید : 0 جمعه 12 دی 1399

دانلود آهنگ تو رو جون به جونت کنن همینی (نوید یحیایی جون به جون)

آهنگ تو رو جون به جونت کنن همینی (نوید یحیایی جون به جون)

دانلود آهنگ تو رو جون به جونت کنن همینی (نوید یحیایی جون به جون)

Navid Yahyaei - Jon B Jon

 

دانلود موزيک با کيفيت 320

دانلود موزيک با کيفيت 128

متن آهنگ جون به جون از نوید یحیایی :

چه جوری میتونی آروم شی جای من نبودی داغون شی
با من خوش نبودی با اون چی با اون چی
بردی تو دلمو زود از یاد
این دیوونه از چشات افتاد
ولی بازم بهت فرصت داد فرصت داد فرصت داد
تو رو جون به جونت کنن همینی
منو اصلا میبنی یه روز خوبی یه روز بد بین آسمون و زمینی
تو رو جون به جونت کنن همینی
منو اصلا میبنی یه روز خوبی یه روز بد بین آسمون و زمینی

نمیگی اما از چشات می خونم دیگه اون حسو به من نداری
بعید نیست یه روزی که خیلی دور نیست یکی به جای من بیاری
تو رو جون به جونت کنن همینی
منو اصلا میبنی یه روز خوبی یه روز بد بین آسمون و زمینی
تو رو جون به جونت کنن همینی
منو اصلا میبنی یه روز خوبی یه روز بد بین آسمون و زمینی

نمیگی اما از چشات می خونم دیگه اون حسو به من نداری
بعید نیست یه روزی که خیلی دور نیست یکی به جای من بیاری
تو رو جون به جونت کنن همینی
منو اصلا میبنی یه روز خوبی یه روز بد بین آسمون و زمینی
تو رو جون به جونت کنن همینی
منو اصلا میبنی یه روز خوبی یه روز بد بین آسمون و زمینی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو