loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ چشمای من ندیم Lyrics Music Nadim Cheshmaye Man   ترانه و شعر آهنگ چشمای من ندیم اگه یه روز تو تنهایی دوباره یاد من افتادی یا که اشکاتو هدیه به عکسای رو به روییت دادی چشاتو ببند اگ

حسین بازدید : 9 پنجشنبه 04 دی 1399

متن آهنگ چشمای من ندیم
Lyrics Music Nadim Cheshmaye Man

متن آهنگ چشمای من ندیم

 

ترانه و شعر آهنگ چشمای من ندیم

اگه یه روز تو تنهایی دوباره یاد من افتادی
یا که اشکاتو هدیه به عکسای رو به روییت دادی چشاتو ببند

اگه خاطره های خودمون دوباره واست زنده شد
یا اینکه یاد من روی لبهات باعث خنده شد دوباره بخند

چشمای من شبا بدونه تو خواب نداره نمیتونه که دووم بیاره دله من دوباره
میخوام بازم ببینمتو آروم بگیرم بگم که دیوونه دوست دارم بدونه تو میمیرم

چشمای من شبا بدونه تو خواب نداره نمیتونه که دووم بیاره دله من دوباره
میخوام بازم ببینمتو آروم بگیرم بگم که دیوونه دوست دارم بدونه تو میمیرم

تکست آهنگ چشمای من ندیم

وقتی که تنها میشم یه احساسه عجیبی بهم دست میده
میبینم که تو نیستی و زندگیم از هم پاشیده بغضم میگیره

اون همه خاطره هامون اون همه عشقه تو قلبامون
اون همه سختی اون همه شوقه رسیدن به رویامون یادم نمیره

چشمای من شبا بدونه تو خواب نداره نمیتونه که دووم بیاره دله من دوباره
میخوام بازم ببینمتو آروم بگیرم بگم که دیوونه دوست دارم بدونه تو میمیرم

چشمای من شبا بدونه تو خواب نداره نمیتونه که دووم بیاره دله من دوباره
میخوام بازم ببینمتو آروم بگیرم بگم که دیوونه دوست دارم بدونه تو میمیرم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو