loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ بی آرایش از مسعود صادقلو موزیک غمگین مسعود صادقلو با کیفیت 320 در سایت قرارگرفت Download Music Bi Arayesh - Masoud Sadeghloo برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ: صور

حسین بازدید : 19 دوشنبه 26 آبان 1399

دانلود آهنگ بی آرایش از مسعود صادقلو

موزیک غمگین مسعود صادقلو با کیفیت 320 در سایت قرارگرفت

Download Music Bi Arayesh - Masoud Sadeghloo

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ:

صورت سادت

موهای مشکیت

لبخند آرومت

وقتی که آروم پیشم میشینی

من شدم عاشقت

تو بی آرایش زیباتر میشی

خود آرامشی تو با اون چشمات

دیوونم کردی

چی میشه دنیام بشی

تو باید دنیام بشی ...

ای از همه زیباتر

این دو تا چشمام تر میشه

وقتی دور میشی

ای همه ی دنیای من

امروز و فردای من

تو خود آرامشی

زندگیمو میدم پای چشمات

بخند عزیزم فراموش شه دردات

عاشقی کن تو با من

زندگیمو میدم چشمات بخنده

جاده ها و بارون دوای درده

با این دیوونه بیا بزن به جاده

ای از همه زیباتر این دو تا چشمام

تر میشه وقتی دور میشی

ای همه ی دنیای من

امروز و فردای من تو خود آرامشی

ای از همه زیباتر این دو تا چشمام

تر میشه وقتی دور میشی

ای همه ی دنیای من

امروز و فردای من تو خود آرامشی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو