loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ جدید هامین به نام چقدر کافی نبودم Download NewSong By Hamin Called cheghadr kafi nabodam دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (2.96 مگابایت) دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (7.29 مگابایت)

حسین بازدید : 0 جمعه 16 آبان 1399
دانلود آهنگ جدید هامین به نام چقدر کافی نبودم
Download NewSong By Hamin Called cheghadr kafi nabodam چقدر کافی نبودم از هامین

 

متن آهنگ چقدر کافی نبودم از هامین
چقدر کافی نبودم من چقدر زود جامو پر کردی
چقدر تنها شبها گشتم چقدر تنها نمیگردی
نمیگی بهم نمیپوشم لباس گرم توی بارون
مریض میشم نه از سرما از هر قرار تو با اون

تو که میدونی توو بارون چه بی رحم میشه هر چیزی
چرا با یکی غیر من درست سر همون میزی
چرا میری همون جایی که روح من ازش پاک شه
چقدر مسری هر چیزی به من ربط داره هی خاک شه

تکست آهنگ چقدر کافی نبودم از هامین



تو با چشمات دروغاتو حقیقی چلوشون میدی
داری کنار اون آسون بهم مرگو نشون میذی
جدایی یعنی کم بودم یکی دیگه برات کم نیست
جدایی یعنی میخوامت ولی داشتنت حقم نیست

تو که میدونی توو بارون چه بی رحم میشه هر چیزی
چرا با یکی غیر من درست سر همون میزی
چرا میری همون جایی که روح من ازش پاک شه
چقدر مسری هر چیزی به من ربط داره هی خاک شه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو