loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ جدید حمیدرضا قاسم خانی به نام مقصد فردا Download NewSong By Hamidreza Ghasemkhani Called maghsade farda دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (2.86 مگابایت) دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (7.

حسین بازدید : 9 جمعه 16 آبان 1399
دانلود آهنگ جدید حمیدرضا قاسم خانی به نام مقصد فردا
Download NewSong By Hamidreza Ghasemkhani Called maghsade farda مقصد فردا از حمیدرضا قاسم خانی

 

متن آهنگ مقصد فردا از حمیدرضا قاسم خانی
حالا از رنگ نگاهت من برات ترانه میگم
هم صدات غزل میخونم شعر عاشقانه میگم
زندگی آرومه با تو پر از آهنگ بهاره
تمام دنیا مثل عشق ما هیشکی نداره

تویی تصویر بهشتم تویی رنگ سرنوشتم
چه ترانه های نابی من از عشقت مینوشتم
تو همیشه باورم کن یه ستاره توو شبم باش
منم اون مسافری که عشق توست مقصد فرداش

تکست آهنگ مقصد فردا از حمیدرضا قاسم خانی



اگه هم صدای قلبم توی شعر من بمونی
واسه فرداهای بهتر با من از بهار بخونی
بیا آسمون قلبم تا ابد آبی میمونی
پر از آوازه عشقم با دلی که مهربونه

تویی تصویر بهشتم تویی رنگ سرنوشتم
چه ترانه های نابی من از عشقت مینوشتم
تو همیشه باورم کن یه ستاره توو شبم باش
منم اون مسافری که عشق توست مقصد فرداش







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو