loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ خدایا درد بی درمون من بمیرم علی رزاقی موزیک مازندرانی علی رزاقی به همراه متن در سایت قرار گرفت. برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ: خدایا عاشقی درد بی درمون من بمیرم

حسین بازدید : 13 سه شنبه 29 مهر 1399

دانلود آهنگ خدایا درد بی درمون من بمیرم علی رزاقی

موزیک مازندرانی علی رزاقی به همراه متن در سایت قرار گرفت.

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ:

خدایا عاشقی درد بی درمون من بمیرم

هرکی بوونه عاشق نوونه درمون من بمیرم

دلبر از عشق ته بویمه خسته من بمیرم

هر کاری هاکنی تی دل دوستمه من بیرم

من و ته جدایی یار دیگه بسه من بمیرم

دلبر من رایتو ته منه ارباب من بمیرم

ته عاشق من بویمه مه دل گونه لال بمیرم

از عشق ته دلبر من زیر شلاق من بمیرم

خدایا عاشقی درد بی درمون من بمیرم

هرکی وونه عاشق نوونه درمون من بمیرم

دانلود آهنگ با کیفیت 320

320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو