loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ ای گل ناز من محسن علی پناه موزیک زیبا و سنتی محسن علی پناه با کیفیت 320 و متن در سایت قرار گرفت برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید ای گل ناز من نغمه ی ساز من بی خبر مانده ای

حسین بازدید : 5 سه شنبه 29 مهر 1399

دانلود آهنگ ای گل ناز من محسن علی پناه

موزیک زیبا و سنتی محسن علی پناه با کیفیت 320 و متن در سایت قرار گرفت

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

ای گل ناز من نغمه ی ساز من

بی خبر مانده ای از من و ساز من

ز بوی زلف تو مفتونم ای گل

ز رنگ و روی تو دل خونم ای گل

من عاشق ز عشقت بی قرارم

تو چو لیلی و من مجنونم ای گل

دل ما بی تو دائم بی قراره

به جز آزار ما کاری نداره

سرو آزاد من کی کنی یاد من

خم شده قامتم شاخ شمشاد من

گل من یار من تویی دلدار من

یار من یار من تویی غم خوار من

سر راهت نشینم تا تو آیی

در شادی به روی ما گشایی

شاید روزی به روز ما نشینی

ببینی تا چه سخته بی وفایی

دل ما بی تو دائم بی قراره

به جز آزار ما کاری نداره

دانلود آهنگ با کیفیت 320

320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو