دانلود آهنگ محمد نوری آرزوها

Download Music Mohammad Noori Arezooha

آهنگ محمد نوری بنام آرزوها

نمیشه غصه ما رو یه لحظه تنها بذاره

نمیشه این قافله ما رو تو خواب جا بذاره

دانلود آهنگ محمد نوری آرزوها

 

متن آهنگ آرزوها از محمد نوری

نمیشه غصه ما رو یه لحظه تنها بذاره

نمیشه این قافله ما رو تو خواب جا بذاره

دلم از اون دلای قدیمیه از اون دلاست

که می خواد عاشق که شد پا روی دنیا بذاره پا روی دنیا بذاره

دوست دارم یه دست از آسمون بیاد ما دو تا رو

ببره از اینجا و اونور ابرا بذاره

تو دلت بوسـه می خواد من میدونم اما لبت

سر هر جمله دلش میخواد یه اما بذاره

بی تو دنیا نمی ارزه تو با من باش و بذار

همه ی دنیام منو همیشــه تنهــا بذاره

نمیشه غصه ما رو یه لحظه تنها بذاره

نمیشه این قافله ما رو تو خواب جا بذاره

مارو تو خواب جا بذاره

دوست دارم یه دست از آسمون بیاد ما دو تا رو

ببره از اینجا و اونـور ابرا بذاره

من می خوام تا آخر دنیا تماشات بکنم

اگه زندگی بــرام چشم تماشـا بذاره

بی تو دنیا نمی ارزه تو با من باش و بذار

همه ی دنیا منو همیشه تنها بذاره

دلم از اون دلای قدیمیه از اون دلاست

delam az un delaye ghadimiye az un delast

که می خواد عاشق که شد پا روی دنیا بذاره

ke mikhad ashegh ke shod pa rooye donya bezare

ترانه آهنگ آرزوها از محمد نوری

همه ی دنیا منو همیشه تنها بذاره

دلم از اون دلای قدیمیه از اون دلاست

delam az un delaye ghadimiye az un delast

که می خواد عاشق که شد پا روی دنیا بذاره

ke mikhad ashegh ke shod pa rooye donya bezare