دانلود آهنگ جدید امیرحسین حاج حسینی جاده

Download New Music Amir Hossein Hajhosseini Jadeh

آهنگ جدید امیرحسین حاج حسینی بنام جاده

فاصله زیاده اما به تو نزدیکه دلم
اگه نور تو نباشه خیلی تاریکه دلم

دانلود آهنگ جدید امیرحسین حاج حسینی جاده

 

متن آهنگ جاده از امیرحسین حاج حسینی

فاصله زیاده اما به تو نزدیکه دلم
faslh ziadh ama bh to nzdike dlm
اگه نور تو نباشه خیلی تاریکه دلم
agh nor to nbashh khili tarike dlm
تو چراغی واسه شب ها تو یه ماه کم نظیری
to chraghi oash shb ha to ye mah km nziri
از چش خودم می افتم اگه دستامو نگیری نذار
az chsh khodm mi aftm agh dstamo ngiri nzar
مسیر من جدا بشه رها بشم برم نذار امید آخرم هدر بشه میخوام
msir mn jda bshh rha bshm brm nzar amid akhrm hdr bshh mikhoam
به شوق دیدن تو عاشقی کنم بیام تموم زندگیم همین سفر بشه
bh shogh didn to aashghi knm biam tmom zndgim hmin sfr bshh
زندگیم همین یه راهه که به پای تو بیفتم
zndgim hmin ye rahh ke bh pai to biftm
خیلی حرفا با تو دارم که هنوز بهت نگفتم یه نگات کافیه تا من
khili hrfa ba to darm ke hnoz bht ngftm ye ngat kafye ta mn
عمری آبرو بگیرم آرزوی من همینه که توو این جاده بمیرم نذار
amri abro bgirm arzoi mn hminh ke too ain jadh bmirm nzar
مسیر من جدا بشه رها بشم برم نذار امید آخرم هدر بشه میخوام
msir mn jda bshh rha bshm brm nzar amid akhrm hdr bshh mikhoam
به شوق دیدن تو عاشقی کنم بیام تموم زندگیم همین سفر بشه
bh shogh didn to aashghi knm biam tmom zndgim hmin sfr bshh

ترانه آهنگ جاده از امیرحسین حاج حسینی

زندگیم همین یه راهه که به پای تو بیفتم
zndgim hmin ye rahh ke bh pai to biftm
خیلی حرفا با تو دارم که هنوز بهت نگفتم یه نگات کافیه تا من
khili hrfa ba to darm ke hnoz bht ngftm ye ngat kafye ta mn
عمری آبرو بگیرم آرزوی من همینه که توو این جاده بمیرم نذار
amri abro bgirm arzoi mn hminh ke too ain jadh bmirm nzar
مسیر من جدا بشه رها بشم برم نذار امید آخرم هدر بشه میخوام
msir mn jda bshh rha bshm brm nzar amid akhrm hdr bshh mikhoam
به شوق دیدن تو عاشقی کنم بیام تموم زندگیم همین سفر بشه
bh shogh didn to aashghi knm biam tmom zndgim hmin sfr bshh