دانلود آهنگ محسن یاحقی میلاد

Download Music Mohsen Yahaghi Milad

آهنگ محسن یاحقی بنام میلاد

عشق من گلم عروسک روز میلادت مبارک

آرزو دارم سلامت زنده باشی تا قیامت

دانلود آهنگ محسن یاحقی میلاد

 

متن آهنگ میلاد از محسن یاحقی

عشق من گلم عروسک روز میلادت مبارک

آرزو دارم سلامت زنده باشی تا قیامت

الهی بشه بتونم قدر عشقتو بدونم

دوست دارم باشیو باشم تاابد پیشت بمونم

دوست دارم ستاره هارو دونه دونه عاشقونه

بیارم پیشکش چشات چشمایی که مهربونه

این منم همیشه تنها میخوامت قد یه دنیا

in manam hamishe tanha mikhamet ghade ye donya

من مثه کویری خشکم اون تویی همیشه دریا

man mese kaviri khoshkam on toei hamishe darya

ترانه آهنگ میلاد از محسن یاحقی

دوست دارم باشیو باشم تاابد پیشت بمونم

دوست دارم ستاره هارو دونه دونه عاشقونه

بیارم پیشکش چشات چشمایی که مهربونه

این منم همیشه تنها میخوامت قد یه دنیا

in manam hamishe tanha mikhamet ghade ye donya

من مثه کویری خشکم اون تویی همیشه دریا

man mese kaviri khoshkam on toei hamishe darya