دانلود آهنگ جدید رامین رعیت مرموز
Download New Music Ramin Rayat Marmooz

آهنگ رامین رعیت به نام مرموز

به چشات ذل میزنم تو عکسای هر روز تو

کم کم عادت میکنم به حرفای مرموز تو

ترانه : علی بحرینی + موزیک . تنظیم . میکس و مسترینگ : محمد مروی

دانلود آهنگ جدید رامین رعیت مرموز

 

متن آهنگ مرموز از رامین رعیت

نه من میرم نه تو میری توی این روزا با این اوضاع
از چی دلگیری با این حرفا تو قلب من نمیمیری

گمت کردم کمت دارم بی چشات انگار مثل هر بار زیر آوارم
بدون تو نه میخوابم نه بیدارم

به چشات ذل میزنم تو عکسای هر روز تو
Be Cheshat Zol Mizanam Too Aksaye Har rooze To

کم کم عادت میکنم به حرفای مرموز تو
Kam Kam Adat Mikonam Be Harfaye Marmooze To

اینکه تو هیچی نمیگی ولی چشات میگن برو
Inke To Hichi Nemigi Vali Cheshat Migan Boro

به چشات ذل میزنم تو عکسای هر روز تو
Be Cheshat Zol Mizanam Too Aksaye Har rooze To

کم کم عادت میکنم به حرفای مرموز تو
Kam Kam Adat Mikonam Be Harfaye Marmooze To

اینکه تو هیچی نمیگی ولی چشات میگن برو
Inke To Hichi Nemigi Vali Cheshat Migan Boro

ترانه آهنگ مرموز از رامین رعیت

سکوت تو نفس گیره من با پلک خیس حواست نیست
غم سرازیره یکی بی تو تو تنهایی داره میمیره

کدوم رویا تو کابوسم من باهات زندم بهت گرمم
که نمیپوسم تو خورشیدی ولی واست یه فانوسم

به چشات ذل میزنم تو عکسای هر روز تو
Be Cheshat Zol Mizanam Too Aksaye Har rooze To

کم کم عادت میکنم به حرفای مرموز تو
Kam Kam Adat Mikonam Be Harfaye Marmooze To

اینکه تو هیچی نمیگی ولی چشات میگن برو
Inke To Hichi Nemigi Vali Cheshat Migan Boro

به چشات ذل میزنم تو عکسای هر روز تو
Be Cheshat Zol Mizanam Too Aksaye Har rooze To

کم کم عادت میکنم به حرفای مرموز تو
Kam Kam Adat Mikonam Be Harfaye Marmooze To

اینکه تو هیچی نمیگی ولی چشات میگن برو
Inke To Hichi Nemigi Vali Cheshat Migan Boro