دانلود آهنگ مرتضی پاشایی روزهای سخت

Download Music Morteza Pashaei Roozhaye Sakht

آهنگ مرتضی پاشایی بنام روزهای سخت

یه جوره هق هق زدم صدام زخمیه این اون دردی که نمی فهمیه

یه دفعه پرپر شد پر پروازمون گرفتس چقدر دل آسمون

ترانه:مهرزاد امیرخانی+آهنگ و تنظیم:مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی روزهای سخت

 

متن آهنگ روزهای سخت از مرتضی پاشایی

بارون صدای احساسه دل بارون چشات میشناسه
تو رو از دست دادم توی لحظه آدم دنیاشو میبازه

تلخه سکوته این خونه آخه غیر از خدا کی می دونه
تو دلم آتیشه با تو بهتر میشه حال این دیوونه

این روزها سختتر از اونیه که باور کنی مگه میشه با یه خاطره سر کنی
تو می دونی من چیزی نگم بهتره تو دنیا کی از ما عاشق تره

یه جوری هق هق زدم صدام زخمیه این اون دردی که نمی فهمیه

Ye jori hegh hegh zadam sedam zakhmiye

In on dardi ke nemifahmiye 

یه دفعه پرپر شد پر پروازمون گرفتس چقدر دل آسمون

Ye dafe par par shod pare parvazemon gereftas cheghadr dele asemon

ترانه آهنگ روزهای سخت از مرتضی پاشایی

من دلخورم توام هستی ولی باز این غرورو نشکستی
چی شده بی خوابی تو که راحت رو من چشماتو می بستی

درگیره درده مجنونم مردم میگن که دیوونم
اگه تنها تنها میری زیر بارون که من پریشونم

این روزها سخت تر از اونیه که باور کنی مگه میشه با یه خاطره سر کنی
تو می دونی من چیزی نگم بهتره تو دنیا کی از ما عاشق تره

یه جوری هق هق زدم صدام زخمیه این اون دردی که نمی فهمیه

Ye jori hegh hegh zadam sedam zakhmiye

In on dardi ke nemifahmiye 

یه دفعه پرپر شد پر پروازمون گرفتس چقدر دل آسمون

Ye dafe par par shod pare parvazemon gereftas cheghadr dele asemon