loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ تموم دنیا رو بدن بهم فاطمه مهلبان موزیک جدید فاطمه مهلبان با کیفیت دمو در سایت قرار گرفت برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنیدآهنگ تموم دنیا رو بدن بهم یه روز ازت جدا نمیشم تموم

حسین بازدید : 13 پنجشنبه 27 شهریور 1399

دانلود آهنگ تموم دنیا رو بدن بهم فاطمه مهلبان

موزیک جدید فاطمه مهلبان با کیفیت دمو در سایت قرار گرفت

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

آهنگ تموم دنیا رو بدن بهم یه روز ازت جدا نمیشم

تموم دنیا رو بدن بهم 

یه روز ازت جدا نمیشم

عشقم میخوام دنیا نباشه...

اگه یه روز نباشی پیشم

عشقم میخوام دنیا نباشه

اگه یه روز نباشی پیشم

نداره دنیا مثل تو ای نازنینم!

آهنگ از تو چه پنهون که دل من فاطمه مهلبان

قشنگی زندگیمو باتو میبینم

شبای من کنار تو ستاره ها بارون

امید فردای منی ای بهترینم

آخ که دیگه دست دلم چیش تو رو شد

قصه عشق منو تو تازه شروع شد

مهر ساده نشست توی قلبم

با توام دل من دوره از غم

از تو چه پنهون که دل من ...

هیچکسو اینجوری نمیخواد

غیر خودت که رو چشامی 

هیچکی به چشمم که نمیاد

غیر خودت که رو چشامی ...

هیچکی به چشمم که نمیاد

تو آسمون دل من تو مثل ماهی

برای دل خستگیام یه تکیه گاهی

دلم به تو گرمه تو این روزای عمرم...

مرحم زخمای منو رفیق راهی

دانلود آهنگ با کیفیت 320

320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو