loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ دیگه کار دل من تمومه تمومه از علی مقامی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : نمیدونستم اینو با یکی دیگه هستی یه دل ساده شداتم اونم زدی شکستی نمیدوسنتم ا

حسین بازدید : 0 دوشنبه 24 شهریور 1399

دانلود آهنگ دیگه کار دل من تمومه تمومه از علی مقامی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

نمیدونستم اینو با یکی دیگه هستی

یه دل ساده شداتم اونم زدی شکستی

نمیدوسنتم اینو انگاری تو مریضی

هرکی رو که میبینی میگی که واسم عزیزی

دیگه کار دل من تمومه تمومه

زندگی واسه من حرومه حرومه

کسی نیست پای حرفش بمونه بمونه

عشقای این زمونه دروغه دروغه

دیگه کار دل من تمومه تمومه

زندگی واسه من حرومه حرومه

کسی نیست پای حرفش بمونه بمونه

عشقای این زمونه دروغه دروغه

آخه هیچکی نمونده کنارم بمونه

شدم از دست دنیا دیوونه

هرچی منو سوزوندی گذشتم گذشتم

حرف منو نخوندی گذشتم گذشتم

چقدر یه ادم مگه میتونه که بد شه

به راحتی بگذره از قولش و رد شه

چقدر یه آدم میتونه باشه بی احساس

خیال نکن دنیا فقط امروز و فرداس

دیگه کار دل من تمومه تمومه

زندگی واسه من حرومه حرومه

کسی نیست پای حرفش بمونه بمونه

عشقای این زمونه دروغه دروغه

دیگه کار دل من تمومه تمومه

زندگی واسه من حرومه حرومه

کسی نیست پای حرفش بمونه بمونه

عشقای این زمونه دروغه دروغه

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو