loading...

آهنگ گلچین

دانلود مداحی باز دل بی تاب من از نریمان پناهی با لینک مستقیم و کیفیت 320 سبک موزیک : مداحی 2019 متن آهنگ : باز دل بی تاب من دریایی از درده طلعت ماه جنون مجنون ترم کرده مستی ام از می حسینه عاشق هر

حسین بازدید : 13 شنبه 08 شهریور 1399

دانلود مداحی باز دل بی تاب من از نریمان پناهی با لینک مستقیم و کیفیت 320

سبک موزیک : مداحی 2019

متن آهنگ :

باز دل بی تاب من دریایی از درده

طلعت ماه جنون مجنون ترم کرده

مستی ام از می حسینه عاشق هر کی زیر دینه

تا ابد سر بلندم اخه صاحبم شاه عالمینه

خدا رو شاکرم ماه عزا رو دیدم اخر

خدا رو شاکرم تو روضه ها رسیدم اخر

خدا رو شاکرم پیرهن سیاه پوشیدم اخر

غریب عالمین جانم حسین سالار زینب

اسمون بارونیه هوا چه غم باره

کوچه ها مشکی شده زهرا عزا داره

مادری گریون نگاهش دل میسوزونه سوز و اهش

مادری که با مهربونی رام داده توی خیمه گاهش

خدا رو شاکرم که عشقش و تو سینه دارم

خدا رو شاکرم برده حسین صبر و قرارم

خدا رو شاکرم تو زندگی حسین یارم

غریب عالمین جانم حسین سالار زینب

تر شده چشما همه دلا چه بی تابه

حاجت نوکر فقط ضریح اربابه

این دل بی قرار و مظطر میزنه سوی کربلا پر

دم به دم هر نفس میخونه یا حسین ای غریب مادر

خدا رو شاکرم مه بی حسین تموم کارم

خدا رو شاکرم به ماتم زینب دچارم

خدا رو شاکرم که نوکری شد کار و بارم

غریب عالمین جانم حسین سالار زینب

عمریه تو روضه ها شده دل آواره

اربعین کرب و بلا چه لذتی داره

بی حسین از دو دنیا سیرم با حسین شاهم و امیرم

اصل حرف دلم همینه اربعین کربلا بمیرم

خدا رو شاکرم رو دوشمه علم عباس

خدا رو شاکرم قبلم شده حرم عباس 

خدا رو شاکرم گریون شدم از غم عباس

منبع ناکامان

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو