loading...

آهنگ گلچین

دانلود مداحی یه رفیق دارم که اسمش حسینه از جواد ذاکر با لینک مستقیم و کیفیت 320 سبک موزیک : مداحی 2019 متن آهنگ : یه رفیق دارم که نامش حسینه یه رفیق دارم که نامش حسین خوش آن دل که دلارامش ح

حسین بازدید : 187 شنبه 08 شهریور 1399

دانلود مداحی یه رفیق دارم که اسمش حسینه از جواد ذاکر با لینک مستقیم و کیفیت 320

سبک موزیک : مداحی 2019

متن آهنگ :

یه رفیق دارم که نامش حسینه

یه رفیق دارم که نامش حسین

خوش آن دل که دلارامش حسینه

از آن روزی که نامش را شنیدم

بلای عشق او با جان خریدم

دل من ماهیه دریای عشقه

وجودم آهوی صحرای عشقه

دل دیوونه خاطرخواه او شد

اسیر زلف و روی ماه او شد

ندونم مومنم یا کافر هستم

هر چه هستم حسین را میپرستم

ندونم کافر یا مومن هستم

هر چه هستم حسین را میپرستم

بیا پا بر سر هستی گذاریم

دل و دین در ره مستی گذاریم

خوشا آن صیدی که صیادش حسینه

به دام افتاده فریادش حسینه

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو