loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ دل من عاشق میمونه دائم از شما میخونه از عباس بابای با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ مداحی و نوحه بسیار زیبا ویژه ماه مبارک محرم همراه با متن آهنگ : دل من عاشق میمونه دائم از شما میخونه

حسین بازدید : 19 سه شنبه 04 شهریور 1399

دانلود آهنگ دل من عاشق میمونه دائم از شما میخونه از عباس بابای با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ مداحی و نوحه بسیار زیبا

ویژه ماه مبارک محرم

همراه با متن آهنگ :

دل من عاشق میمونه دائم از شما میخونه

دل من عاشق میمونه دائم از شما میخونه

منو میشناسی آقا جون من همونم همون دیوونه

منو می شناسی آقا جون من همون همون دیوونه

تموم مردم دنیا مارو میخونن دیوونه

آره ما دیوونه هستیم بی خیال این زمونه

آره ما دیوانه هستیم بی خیال این زمونه

یا حسین غریب مادر تویی ارباب دل من

یا حسین غریب مادر تویی ارباب دل من

کربلاتو تا نبینم آرومو قرار ندارم

کربلاتو تا نبینم آرومو قرار ندارم

یل کربلا اباالفضل قربون اون قد و بالات

فدای خشکی لبهات فدای خشکی لبهات

میشنوم صدای پاتو رو زمین قدم میزاری

صدای رقیه میاد عمو جان کی آب میاری

صدای رقیه میاد عمو جان کی آب میاری

چشای قشنگ عباس خواب و از چشام گرفته

بی تو پا میشم آقاجون تویه روزو ماه و هفته

عطرت زیارت تو مونده تو این دل زارم

کربلاتو تا نبینم آرومو قرار ندارم

کربلاتو تا نبینم آرومو قرار ندارم

یا حسین غریب مادر تویی ارباب دل من

یا حسین غریب مادر تویی ارباب دل من

کربلاتو تا نبینم آرومو قرار ندارم

کربلاتو تا نبینم آرومو قرار ندارم

منبع ناکامان

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو