loading...

آهنگ گلچین

ljk Hik\' [ndn,دانلود آهنگ جدید گلنار محسن یاحقی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل گلنار محسن یاحقی,آهنگ گلنار محسن یاحقی,دانلود آهنگ با لینک مستقیم گلنار محسن یاحقی,دانلود

حسین بازدید : 47 شنبه 30 بهمن 1395


متن آهنگ گلنار محسن یاحقی www.xni3e.ir
Lyrics Music Mohsen Yahaghi Golnar
متن آهنگ گلنار محسن یاحقی
ترانه و شعر آهنگ گلنار محسن یاحقی
گلنار گلنار کجایی که از غمت ناله میکند عاشقه وفادار
گلنار گلنار کجایی که بی تو شد دل اسیر غم دیده ام گوهر بار
گلنار گلنار دمی اولین شبه آشناییو عشقه ما به یاد آر
گلنار گلنار در آن شب تو بودی و عیشو عشرتو آرزوی بسیار
چه دیدی از من حبیبم گلنار که دادی آخر فریبم گلنار
نیابی ای کاش نصیب از گردون که شد ناکامی نصیبم گلنار


تکست آهنگ گلنار محسن یاحقی
بود مرا در دله شب تار آرزوی دیدار تا به کی پریشان تا به کی گرفتار
یا مده مرا وعده ی وفا راز خود نگهدار یا به روی من خنده ها بزن قلبه من به دست آر
یا به روی من خنده ها بزن قلبه من به دست آر
چه دیدی از من حبیبم گلنار که دادی آخر فریبم گلنار
نیابی ای کاش نصیب از گردون که شد ناکامی نصیبم گلنار
**

http://www.faratext.com/










برچسب ها ljk Hik' [ndn دانلود آهنگ جدید گلنار محسن یاحقی کد آهنگ پیشواز ایرانسل گلنار محسن یاحقی آهنگ گلنار محسن یاحقی دانلود آهنگ با لینک مستقیم گلنار محسن یاحقی دانلود آهنگ گلنار محسن یاحقی کد موزیک گلنار محسن یاحقی دانلود آهنگ جدید گلنار محسن یاحقی بهمن ماه 1395 کد آهنگ گلنار محسن یاحقی دانلود موزیک ویدیو گلنار محسن یاحقی کد پیشواز همراه اول گلنار محسن یاحقی ljk jvhkiHik' [ndn تکست آهنگ گلنار محسن یاحقی متن ترانه گلنار محسن یاحقی متن آهنگ گلنار محسن یاحقی دانلود آهنگ گلنار محسن یاحقی کیفیت 320 دانلود ترانه گلنار محسن یاحقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو