loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ رئیس پلیس ولاکن امشو یار کمین مه از وحید مرادی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ مازندرانی غمگین بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : ای جان جان لیلی جان لیلی یارا رئیس پلیس ولاکن امشو یار کمین

حسین بازدید : 171 شنبه 11 مرداد 1399

دانلود آهنگ رئیس پلیس ولاکن امشو یار کمین مه از وحید مرادی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ مازندرانی غمگین بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

ای جان جان لیلی جان لیلی یارا

رئیس پلیس ولاکن امشو یار کمین مه

ندومی چند وقته که شی دلبر نبین مه

امشو ون وروه این ورجوری هسته

نشست سنگین داشته زنگ بزومه مست مسته

نشست سنگین داشته زنگ بزومه مست مسته

قلب من جان من تویی می خط قرمز

مازندرانمه زندگی بی تو هرگز

مازندرانمه زندگی بی تو هرگز

قلب من جان من تویی می خط قرمز

مازندرانمه زندگی بی تو هرگز

مازندرانمه زندگی بی تو هرگز

هرجا گیرنیمی آوار تو هستی مه طرفدار

عجب بازی سختی بباختی تویه غربار

نا قهر کنی نا آشتی نه ساتی با ما داشتی

می دله که لا کردی کدوم محله ده کاشتی

می دله که لا کردی کدوم محله ده کاشتی

قلب من جان من تویی می خط قرمز

مازندرانمه زندگی بی تو هرگز

مازندرانمه زندگی بی تو هرگز

قلب من جان من تویی می خط قرمز

مازندرانمه زندگی بی تو هرگز

مازندرانمه زندگی بی تو هرگز

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو