loading...

آهنگ گلچین

منو یه حال بد که اونم تو دادیا آره خودت منو کشوندی تو این بازیا بمیره این دلم که تو باهاش میسازیا بمیره این دلم که با همه چیش راضیا همیشه مال من عشق من تو باشیا بگو که جای من نباشمم نمیریا بگو ک

حسین بازدید : 25 شنبه 11 مرداد 1399

منو یه حال بد که اونم تو دادیا

آره خودت منو کشوندی تو این بازیا

بمیره این دلم که تو باهاش میسازیا

بمیره این دلم که با همه چیش راضیا

همیشه مال من عشق من تو باشیا

بگو که جای من نباشمم نمیریا

بگو که میشه باشیم دو تاییا

بگو که دور نمیشی با همه حواشیا

من دلم به چی خوشه کی هوامو داره

هیشکی واسه من نموند و هیشکی وقت نداره

من دلم به چی خوشه ازم شدی خسته

ساده تر بگم خدایی هیشکی نیست رو دستت

اگه روز شم تو شبا بیداریا

اگه بارون شم تو چتر داریا

اگه نور باشم تو تاریکیا

بزار رود باشم تو دریایی شیا

من آروم باشم تو جنگ داریا

اگه خیر باشم تو شر داریا

دانلود آهنگ من دلم به چی خوشه (چتر) از سامان جلیلی

چه باشم نباشم تو آزادیا

بزار رود باشم تو دریاشیا

من دلم به چی خوشه کی هوامو داره

هیشکی واسه من نموند و هیشکی وقت نداره

من دلم به چی خوشه ازم شدی  تو خسته

ساده تر بگم خدایی هیشکی نیست رو دستت

من دلم به چی خوشه کی هوامو داره

هیشکی واسه من نموند و هیشکی وقت نداره

من دلم به چی خوشه ازم شدی  تو خسته

ساده تر بگم خدایی هیشکی نیست رو دستت

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو