loading...

آهنگ گلچین

امین فیاض بگو چته دانلود آهنگ جدید امین فیاض بگو چته Amin Fayyaz - Bego Chete متن آهنگ امین فیاض بگو چته چقدر بیقراری نه آروم نداری بهونه میاری بگو چته ؟ دلت چرا پره ب

حسین بازدید : 23 پنجشنبه 09 مرداد 1399

دانلود آهنگ امین فیاض بگو چته

امین فیاض بگو چته

دانلود آهنگ جدید امین فیاض بگو چته

Amin Fayyaz - Bego Chete

دانلود موزيک با کيفيت 320

دانلود موزيک با کيفيت 128

متن آهنگ امین فیاض بگو چته

چقدر بیقراری نه آروم نداری بهونه میاری بگو چته ؟
دلت چرا پره بغضت مث خودت گلوتو میخوره بگو چته ؟ ヅ♬

زود باش بگو چته یخ زده این رابطه
لعنت به این خونه که سرد و ساکته ヅ♬

بی روح و مبهمی چشم من دنبالته
تکلیف من چیه که حالم خرابته ヅ♬

چقدر پسه هوات در نمیاد صدات
خل شدن اون چشات بگو چته ؟ ヅ♬

چشاتو غم زده حالت چرا بده
سر تو چی اومده بگو چته ؟ ヅ♬

✔✧✌♫♬♨⭐☆✔

زود باش بگو چته یخ زده این رابطه

لعنت به این خونه که سرد و ساکته

بی روح و مبهمی چشم من دنبالته
تکلیف من چیه که حالم خرابته

شعر آهنگ امین فیاض بگو چته

چقدر بیقراری نه آروم نداری بهونه میاری بگو چته ؟
دلت چرا پره بغضت مث خودت گلوتو میخوره بگو چته ؟

زود باش بگو چته یخ زده این رابطه
لعنت به این خونه که سرد و ساکته

بی روح و مبهمی چشم من دنبالته
تکلیف من چیه که حالم خرابته

✔✧✌♫♬♨⭐☆✔

چقدر پسه هوات در نمیاد صدات
خل شدن اون چشات بگو چته ؟

چشاتو غم زده حالت چرا بده
سر تو چی اومده بگو چته ؟

زود باش بگو چته یخ زده این رابطه
لعنت به این خونه که سرد و ساکته

بی روح و مبهمی چشم من دنبالته
تکلیف من چیه که حالم خرابته







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو