loading...

آهنگ گلچین

شونه به شونی تو هرجای دنیا میرم واسه چشای نازت من حاضرم بمیرم وقتی با من راه میری دق میکنن دیگرون میمیرن از حسودی دستاتو که نبینم الهی سایه ی تو از سر من کم نشه چشمای مهربونت یه وقت پر از غم نشه

حسین بازدید : 35 شنبه 28 تیر 1399

شونه به شونی تو هرجای دنیا میرم

واسه چشای نازت من حاضرم بمیرم

وقتی با من راه میری دق میکنن دیگرون

میمیرن از حسودی دستاتو که نبینم

الهی سایه ی تو از سر من کم نشه

چشمای مهربونت یه وقت پر از غم نشه

خدا کنه از خوشی پر بگشی به آسمون

همیشه شیرین بشه زندگی به کاممون

دانلود آهنگ شونه به شونی تو از هادی ملک پور و میلاد فرجی

غم جدایی تو کی جا خدا نکنه

یار بی وفایی تو کی جا خدا نکنه

غم جدایی تو کی جا خدا نکنه

یار بی وفایی تو کی جا خدا نکنه

کی جا خدا نکنه تو بی وفا بواشی

کی جا خدا نکنه می جا جدا بواشی

کی جا خدا نکنه تو بی وفا بواشی

کی جا خدا نکنه می جا جدا بواشی

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو