loading...

آهنگ گلچین

تمومش کن دیگه خستم نمیخوام دیگه خوب بشه حالم من از آرامش چشمام یه حس مبهمی دارم نمیدونم که دلگیرم یا اینکه غرق در شادی که این احساس آرامش از عشقه یا بی احساسی همیشه دنیا بی رحمه همیشه عشقامون

حسین بازدید : 19 شنبه 28 تیر 1399

تمومش کن دیگه خستم نمیخوام دیگه خوب بشه حالم

من از آرامش چشمام یه حس مبهمی دارم

نمیدونم که دلگیرم یا اینکه غرق در شادی

که این احساس آرامش از عشقه یا بی احساسی

همیشه دنیا بی رحمه همیشه عشقامون پوچه

تمام عمر جنگیدیم واسه عشقای بیهوده…

همیشه دنیا بی رحمه همیشه عشقامون پوچه

تمام عمر جنگیدیم واسه عشقای بیهوده…

پشیمونم از احساسم دارم یخ میزنم کم کم

از این احساس تودرتو یه عمره حسرتی دارم

دانلود آهنگ تمومش کن دیگه خستم (آرامش چشمام) از صادق حیدری

نمیخوام خوب بشه حالم من از چشمای تو خستم

خداروشکر آرومی من از آرامشت خستم…

همیشه دنیا بی رحمه همیشه عشقامون پوچه

تمام عمر جنگیدیم واسه عشقای بیهوده…

همیشه دنیا بی رحمه همیشه عشقامون پوچه

تمام عمر جنگیدیم واسه عشقای بیهوده…

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو