loading...

آهنگ گلچین

تنهام نذار نرو بی تو کارم تمومه بذار حس کنم هستی نگات روبرومه تنهام نذارو نرو من که روبروتم ببین آخر خطم من رو به سقوطم گفتم نرو بی تو میمیرم من از عشق تو جون میگیرم تنهام نذار بی تو میمیرم… گفت

حسین بازدید : 46 شنبه 28 تیر 1399

تنهام نذار نرو بی تو کارم تمومه

بذار حس کنم هستی نگات روبرومه

تنهام نذارو نرو من که روبروتم

ببین آخر خطم من رو به سقوطم

گفتم نرو بی تو میمیرم من از عشق تو جون میگیرم

تنهام نذار بی تو میمیرم…

گفته بودم بی تو نمیشه تو رو میخوام واسه همیشه

دانلود آهنگ گفتم نرو بی تو میمیرم از بهروز سلیمانی

تنهام نذار بی تو نمیشه…

نشستی روبرومو حال و رزمو دیدی

دیدی اشکامو اما به من خندیدی

نشستی روبرومو به غصه هام میخندی

میخندی رو دردامو چشماتو میبندی

گفتم نرو بی تو میمیرم من از عشق تو جون میگیرم

تنهام نذار بی تو میمیرم

گفته بودم بی تو نمیشه تو رو میخوام واسه همیشه

تنهام نذار بی تو نمیشه…

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو