loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود آهنگ سامان جلیلی عشق منو پس نزنید,    دانلود آهنگ عشق منو پس نزنی سامان,    دانلود آهنگ عشق من سامان جلیلی کیفیت 320, 

حسین بازدید : 99 چهارشنبه 05 دی 1397


,   
,    دانلود آهنگ سامان جلیلی عشق منو پس نزنید
,    دانلود آهنگ عشق منو پس نزنی سامان
,    دانلود آهنگ عشق من سامان جلیلی کیفیت 320
,    عشق منو پس نزنید مهدی احمدوند
,    متن آهنگ عشق من سامان جلیلی
,    اهنگ عشق منو پس نزني
,    دانلود آهنگ سامان جلیلی عشق من کجای زندگیتم بگو
,    دانلود اهنگ وای دلم سامان جلیلی
,    سامان جلیلی عشق جان

 

عشق منو پس نزنی به قلب من دست نزنی
جایی که داره تو دلت به پای هوس نزنی

یاد منو گم نکنی اسیر مردم نکنی
مجنونت رو توروخدا سر در گم نکنی
تنهام نذاری بی خبر بیام بگن رفتی سفر
خدا نیاره بشنوم از عشق من کردی حذر

از تو دلت کنده نشم عاشق بازنده نشم
آبرو دارم پیش دل یه وقتی شرمنده نشم
اشک منو در نیاری رو عهدمون پا نذاری

حیثیت عشق منو حراج چشمات نذاری
مهرم رو از دل نگیری که از دل من نمیری
فقط برای دلخوشی بگو که بی من می میری

 

دانلود اهنگ - لینک کمکیلینک کمکی

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 4:35 - 2.63 MB

http://muzicir.com/







برچسب ها دانلود آهنگ سامان جلیلی عشق منو پس نزنید دانلود آهنگ عشق منو پس نزنی سامان دانلود آهنگ عشق من سامان جلیلی کیفیت 320 عشق منو پس نزنید مهدی احمدوند متن آهنگ عشق من سامان جلیلی اهنگ عشق منو پس نزني دانلود آهنگ سامان جلیلی عشق من کجای زندگیتم بگو دانلود اهنگ وای دلم سامان جلیلی سامان جلیلی عشق جان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو