دانلود آهنگ علی باقری چراغ قرمز
Download Music Ali Bagheri Cheragh Ghermez

آهنگ علی باقری بنام چراغ قرمز

از چراغ قرمزای همیشه طولانی

از نگاه هایی که با کنایه رد میشم

دانلود آهنگ علی باقری چراغ قرمز

 

متن آهنگ چراغ قرمز از علی باقری

از کوچه ها ی شهر که رد میشم
حالم از خودم به هم میخوره

دلم از خودم از همه میگیره
انگار یکی داره روحم رو میخوره

از چراغ قرمزای همیشه طولانی
از نگاه هایی که با کنایه رد میشم

دختر های گل فروش و گدایی
که سر چهار راه غرورو بلد میشن

میخوام که بکنم از همه چی دیوونه وار برم
مهم نیست کجا فقط حس کنم که مسافرم

به دقیقه های تکرار نمی خوام عادت کنم
Be Daghighehaye Tekrar Nemikham Adat Konam

نمیتونم به بی کسیم بازم خیانت کنم
Nemitoonam Be Bikasim Bazam Khiyanat Konam

ترانه آهنگ چراغ قرمز از علی باقری

از جمله ی همیشگیه دست به خونه
پدر که هر روز تو سرم میکوبه

از مادری که هر صبح طلاقشو میخواد
شب از بی کسی دوباره با پدر خوبه

از خودم از تو از خانواده
میگذرم با تموم بی رحمی

جای من نیستی که دارم
دیوونه میشم از عادت نمی فهمی

از چراغ قرمزای همیشه طولانی
از نگاه هایی که با کنایه رد میشم

دختر های گل فروش و گدایی که
سر چهار راه غرورو بلد میشن

میخوام که بکنم از همه چی دیوونه وار برم
مهم نیست کجا فقط حس کنم که مسافرم

به دقیقه های تکرار نمی خوام عادت کنم
Be Daghighehaye Tekrar Nemikham Adat Konam

نمیتونم به بی کسیم بازم خیانت کنم
Nemitoonam Be Bikasim Bazam Khiyanat Konam