loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ سپیده من حامد عباسی,    دانلود آهنگ برای اسم سپیده,    اهنگ در مورد سپیده,    دانلود اهنگ شاد به نام سپیده,  &nbs

حسین بازدید : 31 سه شنبه 16 مرداد 1397


,    دانلود اهنگ سپیده من حامد عباسی
,    دانلود آهنگ برای اسم سپیده
,    اهنگ در مورد سپیده
,    دانلود اهنگ شاد به نام سپیده
,    دانلود اهنگ به نام سپیده
,    دانلود آهنگ تولد سپیده
,    دانلود آهنگ سپیده از امید جهان
,    دانلود آهنگ سعید اسکندری به نام سپیده
,    دانلود آهنگ سپیده از اندی

http://pardismusic.me/19937/song-sepideh-ye-man-by-hamed-abbasi.php


دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حامد عباسی به نام سپیده من به همراه متن موسیقی

ترانه سرا : زهرا امیدی , آهنگساز و تنظیم : امین اسماعیلی , میکس و مسترینگ : ایمان حجت

دانلود با دو کیفیت 320 [ عالی ] و 128 [ مناسب ]

قطعه زیبای سپیده من با صدای حامد عباسی به صورت اختصاصی از پردیس موزیک

سپیده من

امتیاز این آهنگ از دیدگاه سایت پردیس موزیک : 10 از 10 با ما به بهترین موزیک ها دستیابید

پخش آنلاین با کیفیت مناسب از سرور های ایرانی

پخش‌کننده صوت

 
00:00
 
00:00

متن آهنگ حامد عباسی به نام سپیده من

چی شد چجوری شد نمیدونم

من راهمو سمت تو گم کردم

تو عاشقم بودی ولی حالا , میگی که از این رابطه سردم

با بی تفاوت بودنت از من داری یه کوه غصه میسازی این زندگی بی تو خود مرگه

با مرگ من میشی اگه راضی , چیزی اگه مونده از احساست

دستی بکش رو قلب داغونم سپیده من باشو با رفتن

رو به سیاهی بر نگردونم

برگردو با من مثل سابق باش

حیف هوای عشقمون نشه

برگرد به احساسی که حقش نیست

زیر غرور ما دوتا له شه

دنیای ما اندازه هم بود

چی شد چرا دستامو ول کردی

من عشقو با تو زندگی کردم

باید به این دیوونه برگردی

با مهربونیات یه کاری کن

این التماس آخرم باشه

تو لحظه های خسته از تردید

عشقت تموم باورم باشه

چیزی اگه مونده از احساست

دستی بکش رو قلب داغونم سپیده من باشو با رفتن

رو به سیاهی برنگردونم

پخش به صورت اختصاصی از رسانه فرهنگی موسیقی پردیس موزیک لطفا نظر خودتون رو باما در میون بذارید

شما میتوانید تمامی موزیک های سایت ما به همراه این ترانه رو در کانال تلگرام ما با ای دی رو برو دریافت کنید : pardismusic







برچسب ها دانلود اهنگ سپیده من حامد عباسی دانلود آهنگ برای اسم سپیده اهنگ در مورد سپیده دانلود اهنگ شاد به نام سپیده دانلود اهنگ به نام سپیده دانلود آهنگ تولد سپیده دانلود آهنگ سپیده از امید جهان دانلود آهنگ سعید اسکندری به نام سپیده دانلود آهنگ سپیده از اندی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو